Not resolved
1.3
Details
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
0 comments

I have been visiting Koa for over 10 years in big groups as well asa small family group.Although the campers are very friendly the staff is not.

We were told 10 per person, per day. After the first day we were told we now had to pay $5 for each car because they wanted us to car pool. When we told the manager we was never told that she said"well i'm telling you now". They refused to pick up the trashed even after being asked.

There was a lot of things that went wrong KOA Millersville had changed.

I wish o could get my membership back because my family will not be returning to this one.I wish there was a owner i could talk to but they say they did not know how to reach them.

Review about: Kampgrounds Of America Customer Care.

Reason of review: Poor customer service.

Had an Experience with Kampgrounds Of America?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel

You May Also Like